Objektumok poolban történő tárolására, és újrafelhasználására alkalmas
Inheritance Hierarchy Namespace: Ozeki.CommonAssembly: OzekiSDK (in OzekiSDK.dll) Version: 10.4.13.0
Syntaxpublic class ObjectPool<T>
where T : class, new()
Public Class ObjectPool(Of T As {Class, New})
generic<typename T>
where T : ref class, gcnew()
public ref class ObjectPool
type ObjectPool<'T when 'T : not struct, new()> = class end
Type Parameters
- T
The ObjectPoolT type exposes the following members.
Constructors | Name | Description |
---|
 | ObjectPoolT |
Objektumok poolban történő tárolására, és újrafelhasználására alkalmas
|
Top
Properties | Name | Description |
---|
 | MaxPoolSize |
Segítségével lekérdezhető, beállítható, hogy maximum hány elemet tartalmazhat a pool
|
Top
Methods | Name | Description |
---|
 | AcquireReusable |
A poolból visszaad egy újrahasznosítható objektumot, ha üres a pool, akkor egy új objektumot ad vissza
|
 | ReleaseReusable |
A már nem használt objektumokt visszatesszük a poolba.
Figyelem!!! amilyen állapotban a poolba tettük az objektumokt, olyan állapotban fogjuk visszakapni.
A visszatérési érték true, ha kell a poolnak, különben false (ha false ne felejtsd el felszabadítani az objektum erőforrásait pl.: close, dispose stb.)
|
Top
See Also